PROFIT DAY у Вінниці

Оприлюднено Оприлюднено в Конференції

Шановні друзі! У четвер 3-го листопада мав нагоду відвідати цікавий захід – День кар’єри “PROFIT DAY” – це своєрідна конференція, яка проходить у різних містах України з 2013 року (судячи з архіву на сайті) та націлена на IT-сектор, тобто представники IT-компаній та навчальних закладів виступають з різноманітними презентаціями перед колегами та шукачами роботи у IT-сфері.

Ознайомившись з програмою конференції, вирішив також взяти участь, оскільки програмування вже давно стало невід’ємною частиною всіх технічних спеціальностей. Наприклад, гарний електромеханік повинен вміти запрограмувати мікроконтролер, що можна зробити, наприклад, на мові програмування C. Це підтверджує і той факт, що досить багато моїх випускників працює програмістами у IT-компаніях. Тому все частіше під час лекцій я розповідаю про особливості таких мов програмування як C, Python, Java, R тощо та закликаю студентів посилювати свої навички програмування (наприклад, за допомогою безкоштовних онлайн-курсів на Coursera, edX, Codeacademy, Prometheus тощо).

Але повернусь до конференції. Як вчила мене чудовий викладач риторики Оксана Залюбівська, почну не з “ложки дьогтю”, а з загального позитивного враження. І хоч із-за браку часу я не зміг бути присутнім протягом всього дня, але ті доповіді, які мені вдалося почути, були дійсно цікавими та корисними. Причому вся ця інформація була доступна абсолютно безкоштовно. А тому і не дивно, що, прийшовши у готель “Оптима”, у залах якого цього року проходила конференція, у вестибюлі я побачив досить велику кількість людей.

Реєстрація, вестибюль готелю Оптима

 

Через мить з’ясувалось, що всі вони вишикувались у довгу звивисту чергу на реєстрацію до двох представників оргкомітету, які до того ж сиділи перед дуже низьким журнальним столиком, тому гостям часто доводилось сідати навпочіпки, щоб заповнити дані про себе.

foto2

 

Останнє було дуже дивним етапом, оскільки на сайті я заздалегідь вніс всі дані у відповідну реєстраційну форму (мені навіть зателефонували, щоб уточнити чи я дійсно прийду). Спочатку я думав піти далі без реєстрації, оскільки побачив, що учасникам не видають ніяких бейджів, але потім з цікавості та дисциплінованості вирішив все ж вистояти чергу та подивитись на роздатковий матеріал. Як потім виявилось, роздатковий матеріал складався з декількох рекламних флаерів. Отже, сенс подібної реєстрації мені так і залишився незрозумілим. Особливо, з огляду на те, що цей захід зібрав людей, чия робота якраз і дозволяє боротися з подібними нераціональними бюрократичними аспектами.

На певному етапі мого перебування у черзі я помітив дівчину з оргкомітету з планшетом, яка щось вигукувала у натовп. Я підійшов до неї з надією, що вона поставить якусь галочку про мою присутність, і я піду далі, але виявилось, що вона просто просила відвідувачів зареєструватись на сайті через смартфони, хто цього ще не зробив, а потім все одно потрібно було зареєструватись на папері. Оскільки я прийшов завчасно, основна черга вибудувалась вже за мною, тому я зареєструвався відносно швидко (хвилин за 20), але все ж, напевно, пропустив початок конференції у залі №3 на третьому поверсі (коли я зазирнув до цієї зали, то не побачив якихось урочистостей, а лише рухливий натовп, схожий на той, що я бачив у вестибюлі), тому пішов на другий поверх до зали №2, в якій о 10:15 повинна була розпочатись доповідь старшого розробника компанії Win Interactive Максима Гомона “Розробка корпоративного рішення на основі мікросервісної архітектури”.

foto3

 

Доповідь мені сподобалась. Гарна українська мова, зрозумілі ілюстрації, постійний контакт з аудиторією. Максим цікаво розповів про практичні аспекти та pros and cons мікросервісної архітектури.

Далі я залишився у цій самій залі та послухав доповідь HR-менеджера Наталії Гуцол “Увійти в IT”.

foto4

 

Під час презентації Наталія розповіла про типи IT-компаній, види посад, розміри окладів, важливість якісного резюме та дала чисельним слухачам (які навіть стояли під стінами) поради щодо поведінки на співбесідах.

foto5

 

Після цього я перейшов до зали №1, яка була розташована на цьому ж поверсі готелю, та послухав англомовну доповідь рекрутера компанії EPAM Diana Mankevych “Myths about starting your career abroad”, яка розповіла про особливості переміщення IT-спеціалістів з однією країни в іншу (з точки зору оплати праці, оподаткування, переміщення сім’ї тощо).

foto6

 

Наприклад, з цієї доповіді я дізнався, що найбільші податки в ЄС на Мальті, а найкраще знання англійської – у Болгарії. До речі, англійська у Діани на надзвичайно високому рівні, що у поєднанні з артистизмом та дотепними жартами справило дуже гарне враження.

На цій позитивній ноті я залишив стіни готелю “Оптима” та повернувся до університету, хоча й було бажання послухати ще декілька доповідей, у т.ч. моїх колег з ВНТУ доцента Костянтина Коваля (“IT-SCOUTS – Молодіжний скаутський рух майбутнього”) та доцента Сергія Захарченка (“Комп’ютерні мережі – перші on-line кроки”).

І на завершення – коротко про переваги та недоліки “PROFIT DAY”.

Переваги:

  • наявність цікавих та корисних доповідей від професіоналів-практиків;
  • безкоштовна участь;
  • зручні зали (хоча іноді все ж не всім вистачало місця, але це більше говорить про доцільність подібного заходу).

Недоліки:

  • черга під час реєстрації (здається, члени оргкомітету трохи розгубились від кількості учасників; на мою думку, варто все ж внести корективи у логістику цього процесу);
  • деякі цікаві доповіді проходили одночасно в різних залах, тому доводилось якісь пропускати (спільна проблема більшості конференцій, але тут також є простір для вдосконалення системи розподілу доповідей по залах);
  • відсутність бейджів, роздаткових матеріалів та якогось аналогу кава-брейків (я розумію, що і так участь безкоштовна, але це насправді досить важливі атрибути будь-якої конференції, які полегшують спілкування та налагоджування зв’язків між учасниками; якщо спонсорських коштів не вистачає, то тоді варто задуматись над запровадженням оргвнеску – можливо, зі збереженням безкоштовної участі, але оргвнесок включатиме певні додаткові зручності).

Висновок

Не зважаючи на вказані вище недоліки, “PROFIT DAY” – це цікавий та корисний захід. Рекомендую до відвідування всім, хто цікавиться новинками у IT-сфері, а також бажає потрапити на роботу у провідні IT-компанії міста, представники яких під час заходу роблять презентації компаній для потенційних співробітників.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *